AjankohtaistaUutinen

Tiedote: Suomen Tieyhdistys järjestää Alueelliset yksityistiepäivät yksityisteiden tienpidosta kiinnostuneille

Suomen Tieyhdistys järjestää Alueelliset yksityistiepäivät helmi-huhtikuussa 2023. Kiertueella on mukana runsaasti tienpidon ammattilaisia sekä ajankohtaisia luentoja liittyen yksityisteiden hallintoon ja hoitoon. Tapahtumat on tarkoitettu yksityisteiden tienpidosta kiinnostuneille, kuten tiekunnille.

Alueellisten yksityistiepäivien viikon 8 tilaisuudet pidetään seuraavasti: 21.2. Joensuu, 22.2. Kuopio, 23.2. Jyväskylä.

Ohjelmassa on runsaasti luentoja ajankohtaisista yksityistieasioista mm. ennakkotietoa kesällä julkaistavasta uudesta yksiköintisuosituksesta, yksityisteiden siltojen ja merkittävimpien yksityisteiden kuntokartoituksesta ja valtion perusparannushankkeisiin myöntämistä ennätyksellisen hyvistä avustuksista. Päivän päätteeksi aina mielenkiintoinen kyselyosio.

Tarkempi ohjelma ja ilmoittautuminen: www.tieyhdistys.fi/tapahtumat/alueelliset-yksityistiepaivat-2023/.

Lisätietoja antaa Teuvo Taura 0400 720336, teuvo.taura@tieyhdistys.fi.

Tervetuloa!

Suomen Tieyhdistys ry